Slap begin voor 015-4

Anoniem (schot)

Onder 15, JO15-4, Groep 5 59

16 september 2017 11:15

De mannen van 015-4 mochten afgelopen weekend bij de buren van Roda 46 in Leusden op bezoek. Met de afwezigheid van Niels hadden we drie wissel tot onze beschikking.  Van die drie wissels twee met kleine pijntjes, dus we mochten aan de bak.

Eerste helft begin Woudenberg mat, zet geen druk en laat zich steeds verder naar achter duwen. De lange spits van Roda 46 word door Thijs strak verdedigd, Thijs is overal wij denken dat hij in de nacht nog wel een keertje Thijs voorbij heeft zien komen. Maar goed 2 meter lang tegen 150, is best lastig en uiteindelijk scoort hij het eerste doelpunt. Niet nodig maar zoals al geschreven het was mat. We gaan de rust in met 0-1 achter.

Beide trainers hebben hetzellfde verhaal, ga voetballen en zet druk!  En dat was niet tegen dovemans oren,  in de eerste 5 minuten van de tweedehelft weet Maxim met zijn knie de 1-1 binnen te lopen. De druk word verder opgebouwd en een geplaatste lob van Feras zorgt  er voor dat we voor staan.  Hierna laat Daniel zien waarom hij op rand zestien tot zijn recht komt tot twee keer toe verrast hij de keeper met een mooi schot.

Door hard werken en druk zetten, hebben de mannen de oefenwedstrijden van de Beker alle twee gewonnen. Op naar de volgende!