Woudenberg na rust langs GRC ‘14

30 september 2017 14:30

Dhr. B.L.J.M.M. Elissen

Opstelling

Na de 7-2 oorwassing bij Delta Sports'95 heeft Woudenberg zich knap hersteld. De ploeg van Ruud van de Geest rekende gedecideerd af met GRC'14. Dankzij doelpunten van Sander van Keulen en Joey Kooij werd het 2-0.

Trainer Ruud van de Geest is content met de eerste driepunter van het seizoen. ,,Vorige week hebben we toch een flinke tik op de neus gekregen. Voor het collectief is het lekker dat we dat zo hebben rechtgezet." Dat deed Woudenberg met Emanuel Makonga op het middenveld. De A-junior maakte als vervanger van de lichtgeblesseerde Kooij zijn basisdebuut in de competitie.

Van de Geest zag dat Woudenberg de zaken prima voor elkaar had. ,,GRC heeft geen slechte ploeg, maar wij gaven weinig weg. We stonden goed." Na rust trok de thuisploeg vaker ten aanval en dat resulteerde in de 1-0 van Sander van Keulen. ,,GDC moest daarna risico's nemen, maar wij kregen de betere kansen." Joey Kooij werd een kwartier voor tijd alsnog ingebracht. Dat pakte goed uit. Na een geslaagde aanval bepaalde hij de eindstand op 2-0.