VV Woudenberg JO11-1 - OSM'75 JO11-1

Onder 11, JO11-1, Hoofdklasse 5.7

4 november 2017 10:00

Lynn van Holland

Na de eclatante zege van vorige week, verliep het samenspel van vandaag opvallend stroever bij de mannen van JO11-1. Ondanks een mooie eindstand van 3-1 tegen OSM '75 JO11-1 werd er overwegend slordig gespeeld. Er waren ook wel wat mooie individuele acties. Keeper Aaron Carree  bijvoorbeeld redde de wedstrijd door Woudenberg een aantal keren voor een tegendoelpunt te behoeden. Thom Geijtenbeek scoorde 1-0 in de eerste helft, gevolgd door Thomas Crama met 2-0. Tijdens de tweede helft scoorde Lucas Aarssen na een mooie assist van Thomas en net voor de eindtijd wist de tegenstander door de verdediging te komen en de stand te volmaken op 3-1.