Woudenberg JO11-1 - CDN E1

Woudenberg E1, 1e klasse 15

25 september 2010 10:00

Woudenberg E1  -  CDN E1  1 – 3

Na de goede wedstrijd van vorige week wachtte opnieuw een zware tegenstander. CDN E1, voor een aantal spelers geen onbekende tegenstander, in de wedstrijden van vorig jaar  had woudenberg het erg moeilijk. We waren dus gewaarschuwd. Vanaf de aftrap bleek het een zeer zware wedstrijd te worden, CDN nam gelijk het initiatief, en drukte Woudenberg terug. De verdediging van Woudenberg hield stand en langzaam kwamen we meer in de wedstrijd en kregen ook wat kansjes. Toch was het CDN dat op voorsprong kwam door een fraai ingeschoten bal 0-1. Woudenberg probeerde snel de gelijkmaker te forceren en dit lukte bijna via een paar goede aanvallen. Ook CDN kreeg nog wat kansen om de score op te voeren maar deze werden niet benut. Het bleef dan ook 0-1 tot de rust. In de rust nog even de puntjes op de welbekende i gezet. De tweede helft kwam Woudenberg goed uit de startblokken, het nam initiatief en kwam uit een corner die goed bij de tweede paal werd ingekopt door Coen op 1-1. Na deze gelijkmaker kon Woudenberg niet doordrukken, het was CDN dat weer meer druk zette op Woudenberg. De druk werd zo groot dat een voorsprong voor CDN niet kon uitblijven. Een verrassend schot op doel betekende de 1-2. Wat Woudenberg ook probeerde, CDN kwam niet echt meer in de problemen. Zeker toen vlak voor tijd CDN de wedstrijd in het slot gooide met de 1-3. Jongens het wilde vandaag niet echt lekker op stoom komen, wel hard gewerkt.