Schiettent in Veenendaal

DOVO JO11-2

Onder 11, JO11-1, Hoofdklasse 5.7

18 november 2017 12:15

Prijsschieten voor de mannen van JO11-1! Op een winderig en regenachtig veld in Veenendaal wordt het ene na het andere doelpunt gescoord tegen DOVO JO11-2. Thom Geijtenbeek scoort 0-1, Doede Verbist 0-2, Lucas Aarsen 0-3. Na een mooie vrije trap van Thom, kan Lucas de stand op 0-4 zetten. Brahim Sattah scoort 0-5 waarna de tegenstander met een counter op 1-5 komt. Thom scoort 1-6, eigen doelpunt tegenstander 1-7, Luuk Verhoef 1-8, Lucas 1-9, 1-10, 1-11.  Thomas Crama valt op als aanspeelpunt voorin en ook keeper Aäron Carree is lekker op dreef. Hij houdt, ondanks de sterk spelende verdedigers Mylo Pronk, Leon Carree en Levi Roseboom ook vandaag weer heel wat ballen tegen.