W’berg 8 sluit seizoen af met overwinning en 100e tegentreffer FC Driebergen 5

Mannen, 8, 6e klasse 20

26 mei 2018 15:00

Jeroen Koudijs

Woudenberg 8 heeft het seizoen 2017-2018 winnend afgesloten. Op eigen veld werd er een 5-2 overwinning geboekt tegen FC Driebergen 5. Een beter resultaat dan eerder dit jaar in Driebergen, waar een 2-1 nederlaag werd geleden.

Door afwezigheid van een scheidsrechter hanteerde Jeroen Koudijs de fluit. De score werd al vroeg geopend. Op aangeven van Mark Heshusius schoot Frank Ariëns de 1-0 binnen in de korte hoek. Na een half uur spelen verdubbelde Willem van den Pol de stand naar 2-0. FC Driebergen 5 deed voor rust nog goede zaken door de 2-1 aansluitingstreffer binnen te werken.

In het tweede bedrijf een opzichtige handsbal in het zestien meter gebied. Willem maakte vanaf elf meter de 3-1. Direct na de aftrap van de uitspelende ploeg volgde de 3-2. Een actie van Angelo Scherpenzeel werd uiteindelijk bekroond met een treffer. Zijn schot ging in de linkerhoek, 4-2.

Op aangeven van Rob Holterman bracht Frank de 5-2 eindstand. Dit betekende overigens de 100e tegengoal van hekkensluiter FC Driebergen 5. Een vijfde plaats op de ranglijst dit voetbaljaargang voor Woudenberg 8 met 33 punten uit 20 wedstrijden.

Sander Willekes, Rowald Pul, Remco Minjon en Angelo bedankt voor jullie inzet tijdens dit duel!