Delta Sports MC2 - Woudenberg MO15-1

Nicole 3 x

Anoek 1 x

Emily 1 x

Naar Houten voor de wedstrijd tegen Delta Sports MC 2 met maar liefst 17 speelsters. Ook Anoek was weer aanwezig om in ieder geval een halve wedstrijd te spelen. Vandaag op een kunstgrasveld en met een scheidsrechter in een oogverblindende outfit.

Na een onrustig begin wist Ramona al snel te scoren en na een hatrick stond het na 26 minuten spelen 3-0 voor Woudenberg.

Voor de pauze wist Delta Sports tegen te scoren. De coach was niet tevreden over het verloop van de 1e helft en de speelsters waren het hier mee eens en wilden in de 2e helft er een schepje bovenop gooien.

Ook werden er wat speelsters gewisseld om een aantal van de wisselspeelsters ook wat speeltijd te geven. In de 2e helft werd er wat rustiger gespeeld wat meteen tot resultaat leidde.

Met regelmaat liep Woudenberg uit en had de score het zeker in de dubbele cijfers kunnen lopen. Nicole wist met 3 treffers haar totaal aantal doelpunten aardig op te voeren, ook wist Anoek met een strafschop te scoren en niet te vergeten een mooi doelpunt van Emily. Vandaag waren er niet echt uitblinkers maar werd wel een echte teamprestatie geleverd.

Volgende week de thuiswedstrijd tegen Musketiers op papier niet de moeilijkste tegenstander.

Verslag: Gerard van Hal