Ongelukkige hervatting van de competitie in Driebergen

FC Driebergen 5

... (scrimmage)

Mannen, 8, 6e klasse 20

3 februari 2018 14:30

Daar deze wedstrijd vlak voor de winterstop werd afgelast, begon de tweede seizoenshelft met het uitduel tegen FC Driebergen 5. Al vlot kwam de thuisploeg via de kluts op een 1-0 voorsprong. Woudenberg 8 ging voor de gelijkmaker en kreeg de ploeg enkele mogelijkheden.

Vanuit buitenspelpositie kon de linkeraanvaller van FC Driebergen 5 doorlopen op de uitkomende doelman Mark Heshusius. De bal kwam op een gelukkige manier alsnog voor de voeten van de tegenstander, die de 2-0 binnen schoot. Vlak voor rust een perfecte voorzet van Sander van Vliet, waarna Willem van den Pol de bal koppend in de verre hoek wist te werken: 2-1.

In de tweede helft waren het de Woudenbergers die veelvuldig op de helft van de tegenpartij te vinden waren. Men trof met een aantal afstandschoten geen doel. Hierdoor kon laagvlieger FC Driebergen 5 het behaalde puntentotaal van drie gaan verdubbelen. Woudenberg 8 zag na de nederlaag het gat groter worden met de koploper.