Woudenberg 4 - Jonathan 4

Anoniem (schot)

Woudenberg 4, 4e klasse 414

2 oktober 2010 15:00

De wedstrijd tussen Woudenberg 4 en Jonathan 4 is geëindigd in een 1-4 nederlaag. De Woudenbergers kwamen voor het eerst dit seizoen op een 1-0 voorsprong. Verdediger Thomas Budel onderschepte de bal, waarna de bal achtereenvolgens één keer werd geraakt via Mimoun Essahraoui, Jeroen Koudijs en uiteindelijk doelpuntenmaker Gerco van Dijk. De doelman kwam vroegtijdig het doel uit, waarna Van Dijk de bal eenvoudig wist binnen te werken, 1-0.

Vlak voor de rust raakten verdedigers Björn de Jong en Budel geblesseerd. Uit een hoekschop maakte Jonathan 4 de 1-1 gelijkmaker. Een vrije trap werd eveneens achter stand-in doelman Mark Versteeg geplaatst, 1-2. De tegenstander bepaalde de ruststand op 1-3.

In het tweede bedrijf was het volledig verdedigen. Aanvallend konden we helaas niets brengen en Jonathan 4 kreeg goede mogelijkheden. Maar Niels Heshusius, die de handschoenen had overgenomen van Versteeg, wist zijn doel goed te verdedigen. De ploeg uit Zeist wist nog één keer tot scoren te komen, 1-4.

Aanstaande donderdag 7 oktober volgt voor het 4e de inhaalwedstrijd tegen Dalto 2. De wedstrijd begint om 20:00 uur. Op zaterdag 9 oktober volgt een uitwedstrijd bij GVVV 6, de huidige koploper. Aanvang van dit duel is 13:45 uur.