Woudenberg MO15-1 - Musketiers MC1

Zaterdag 9 oktober 2010

Doelpunten Woudenberg

Nicole 5 x

Ramona 4x                                                                Goede wedstrijd van Anne

Anne 3 x

Esther Tolsma 1x

Weer ruime overwinning voor de MC 1

Toen we de speelsters van de Musketiers het veld op zagen komen dachten we dat we tegen de MA1 van Musketiers moesten spelen. Er zaten 3 dispensatie speelsters bij het team, de speelsters waren zo ’n beetje 2 x zo groot als onze jongste speelsters. De scheidsrechter die overigens een prima wedstrijd floot had de spelerspassen gecontroleerd en alles was in orde.

Maar onze MC1 is fysiek niet te onderschatten en werklust is ze ook niet vreemd. Met vertrouwen werd er aan de wedstrijd begonnen. Ramona en Nicole pakte hun doelpunten weer mee en als ze de kansen die onbenut bleven hadden omgezet in doelpunten had er een monsterscore op het uitslagenformulier gestaan.

Met de pauze stond er al een 7-0 voorsprong. Uit de zeer schaarse aanvallen van de tegenstander werd wel 2 x gescoord, maar ook Woudenberg wist na de pauze nog 6 keer te scoren.

Een prima resultaat 13-2 op een schitterende voetbalochtend.

Volgende week staat de topper tegen de nummer 1 op het programma, uit naar Vriendenschaar.

Verslag: Gerard van Hal