Na lange periode een bekernederlaag tegen Roda '46 7

Anoniem (schot)

8 september 2018 15:00

André Smit

Na de 2-3 overwinning van vorige week op De Merino’s 6, liet Woudenberg het op eigen veld liggen tegen Roda ’46 7. De Leusdenaren wisten de score te openen. Dat betekende voor de thuisspelende ploeg om wat terug te doen. Na een hoekschop zag Justin Fluit zijn schot gekeerd worden. In de rebound bracht Hevrest Essa de stand gelijk, 1-1.

Maar vlak voor het rustsignaal schoot de tegenstander raak, waardoor de rust met een 1-2 achterstand werd ingegaan. Net als tegen De Merino’s 6 werd de achterstand op twee treffers gezet door Roda ’46 7, 1-3. Al vlot zocht Woudenberg 8 de aanval. Op aangegeven van Mark Heshusius kon Jeroen Koudijs de bal binnen glijden, 2-3. De spanning werd daardoor weer terug gebracht, op zoek naar minimaal een punt.

Tegen het einde van deze confrontatie wisten de Leusdenaren de 2-4 en de 2-5 binnen te werken. Sinds lange tijd in bekerverband een nederlaag tegen een club uit Leusden. Vorig seizoen werd er op eigen veld een 6-3 overwinning geboekt op Roda ’46 8. Zaterdag 17 december 2016 werd een 2-4 uitzege geboekt tegen wederom het achtste elftal uit Leusden.

De foto’s van de eerste helft tegen Roda ’46 7 zijn hier te bekijken.