GVVV E4 - Woudenberg JO11-3

GVVV E4

Woudenberg E3, 3e klasse 34

16 oktober 2010 9:00

Het was vroeg opstaan deze keer. Dat waren we niet meer gewend. 08:10 uur vetrekken naar Veenendaal alwaar ze, naar de mening van onze jongens Geen Verstand Van Voetbal hebben.... Onze keeper Jarie is vandaag jarig. 9 jaar geworden en in het bezit van een nieuwe fiets.

De jarige....

Voor het eerst waren we ook met 8 man. Dat had niks te maken met het tijdstip, maar Maarten is aan het genieten van een lekkere vakantie. Dan de wedstrijd. Het leek erop dat de jongens erop gebrand waren om de nederlaag van vorige week weg te poetsen. En dat luke. Mooi samenspel en met name goede inzet. Niels en Dennis achterin. Goed de gaten dichtgelopen en goed de medespelers ingespeed. Matthijs, Jesper en Tim op het middenveld. Prima combinaties en de aansluiting naar voren en achteren verzorgd. Bas en Bram voorin. Veel lopen, gaten trekken en elkaar weten te vinden. De jarige, met big smile op de goal.  Jarie wist de eerste helft prima de 0 te houden. Veel kansen over en weer. Dan de 2e helft. Na 4 minuten komen we achter. 0-1. De koppies gingen niet omlaag dit keer.  Goed zo mannen! Een achterstand ombuigen. Steekballetje van Bas op Bram en het staat gelijk. Daarna in de aanval. Uit een hoekschopp van Matthijs kopt Bas in 2 minuten voor tijd de 2-1 binnen. Bijna afgelopen zou je zeggen... Na zeven minuten is de winst binnen. Prima gedaan mannen. Op naar het trainingskamp. Maandag geen training.. Rust lekker uit zodat jullie klaar zijn voor woensdag.