Vriendenschaar MC1 - Woudenberg MO15-1

Nicole 1
    Esther Tolsma 1x

Vriendenschaar maatje te groot

De topper tegen de nr.1 van de competitie. Het ongeslagen Vriendenschaar de tegenstander van vandaag, om uit te maken wie de koploper zou worden in de 2e klasse.

Op kunstgras en een harde koude wind beide geen gunstige omstandigheden voor de Woudenbergse meiden.

Al snel bleek dat Vriendenschaar over een goed ingespeeld team beschikte, ze spelen al een aantal jaren samen en dat maakte vandaag het verschil met onze MC1.

Na de 1-0 van Vriendenschaar lukte het nog de MC1 nog om op een 1-2 voorsprong te komen maar Vriendenschaar maakte nog voor de rust gelijk.

Al snel na de rust scoorde Vriendenschaar de 3-2 en was het verzet van Woudenberg gebroken.

De snelle en behendige linksbuiten van Vriendenschaar wist nog regelmatig door de verdediging van Woudenberg te glippen en ondanks het prima keeperswerk van Natasja wist Vriendenschaar nog 2 x te scoren en uiteindelijk een verdiende 5-2 zege.

Het was een wedstrijd om snel te vergeten maar voor de Woudenbergse meiden een goede les, ze weten nu dat het niet vanzelfsprekend is dat ze winnen.

Verslag: Gerard van Hal