Competitiestart in Veenendaal zorgt voor 1-1 puntendeling

Woudenberg 8

... (e.d.)

22 september 2018 16:00

De competitiestart was op bezoek bij Veenendaal 6. Op het kunstgrasveld kende Woudenberg 8 een lastige eerste helft. De betere kansen waren voor de thuisploeg, maar doelman Erik van der Linden wist met goede reddingen zijn doel te verdedigen. Het lukte Veenendaal 6 toch om de openingstreffer binnen te schieten, 0-1.

Dat was ook de ruststand, maar herpakte de uitspelende ploeg zich. Kansen werden er weer gecreëerd. Verdediger Joris van den Pol was bijna bij de gelijkmaker, maar zijn inzet werd net voor de doellijn tegen gehouden. Een eigen doelpunt van de tegenstander zorgde voor een 1-1 tussenstand. De Woudenbergers bleven de aanval zoeken, maar ondanks enkele mogelijkheden bleef de 1-1 stand ongewijzigd.

Met een punt terug naar Woudenberg. Volgende week zaterdag wacht de ontmoeting met de kampioen van vorig seizoen: Valleivogels 9. Om 15:00 uur volgt de aftrap.