FC Driebergen 3 - Woudenberg 8

... (afstandschot)

11 mei 2019 14:30

P. (Paul) Kooiman Sr

Tegenstander FC Driebergen 3 komen we de laatste seizoenen vaker tegen. Bekijk de resultaten bij het verslag van de met 3-0 gewonnen thuiswedstrijd. Dat Sander van Vliet ook vandaag bij een doelpunt betrokken zou zijn, zat er wel in. Vanaf de rechterkant gaf Sander voor. Jeroen Koudijs kon, via het lichaam van de doelman, voor de 0-1 openingstreffer zorgen.

Enkele minuten later was de stand weer gelijk. Een aanvaller kon in het zestienmetergebied uithalen en voor de 1-1 aantekenen. Een strafschop voor de thuisploeg betekende een 2-1 ruststand. De tweede gedeelte viel al vlot de 3-1, wat uiteindelijk de beslissende treffer bleek te zijn. Ondanks aandringen van de Woudenbergers om voor de aansluitingstreffer te gaan.