Een wedstrijd wat uiteindelijk geen wedstrijd is geweest

Austerlitz 2

... (afstandschot)
    ... (penalty)
    ... (kopbal)
    ... (e.d.)
    ...

9 maart 2019 15:00

S.Huren

Een wedstrijd wat uiteindelijk geen wedstrijd is geweest. Onder barre weersomstandigheden werd de eerste helft afgewerkt. De thuisploeg had de wind tegen en daar kwamen naast de windstoten ook nog een regen bij kijken. Voetballen bleek niet te doen en de bal was dan geregeld achter de lijn.

Austerlitz 2, wat nog meedoet om het kampioenschap, liet het wat betreft de eerste helft liggen om van de weersomstandigheden te profiteren om er een grotere tussenstand van te maken. Een schot van afstand leverde een 0-1 stand op. Na een uittrap van doelman Erik van der Linden, wist een tegenstander wel raadt om de bal van een grotere afstand in een leeg doel te werken, 0-2.

Woudenberg 8 kon moeilijk van de eigen helft af komen. Een strafschop betekende een 0-3 tussenstand. Uit een hoekschop werd de 0-4 binnen gekopt. Vlak voor het rustsignaal kon de thuisspelende ploeg toch iets terug doen. Sander van Vliet en Rowald Pul wisten een aanval op te zetten. De voorzet van Rowald werd door een tegenstander in het eigen doel verwerkt, 1-4.

Het veld werd er ook niet beter op en door de neerslag was het lichaamstemperatuur van de spelers gedaald. Na overleg met de scheidsrechter en de tegenpartij werd een 1-5 uitslag neergezet. Volgende week een uitwedstrijd bij Eemdijk 7, waar de wedstrijd om 14:30 uur zal gaan starten.