FZO 2 - Woudenberg 4

Anoniem (schot)

Woudenberg 4, 4e klasse 414

23 oktober 2010 12:00

Tegen concurrent FZO 2 wist het 4e een 2-0 achterstand om te zetten in een 2-2 gelijkspel. In het eerste bedrijf kwam de thuisploeg op een vroege voorsprong via de binnenkant van de paal, 1-0. Woudenberg 4 kreeg verschillende mogelijkheden om de 1-1 te maken. Dennis Blotenburg, Jeroen Koudijs en Niels Heshusius (paal) waren dicht bij een treffer.

Waar de bal er aan de ene kant niet in ging, was het wel raak voor FZO 2. Een vrije trap kwam terecht op de lat, maar werd er in de rebound alsnog gescoord. Overigens had doelman Mimoun Essahraoui goede reddingen, waardoor de rust met een 2-0 achterstand werd behaald.

In de tweede helft creëerden we opnieuw veel mogelijkheden. De eerste kansen via Dennis Blotenburg en Kenneth Roest gingen er niet in. Een goede actie van rechtermiddenvelder Maarten Lamberink zorgde voor de eerste treffer. Lamberink schoot van ongeveer zestien meter op doel. De doelman had geen goed antwoord op dit schot en liet de bal los. De doorgelopen Jeroen Koudijs was eerder bij de bal dan zijn tegenstander en gleed de bal over de doellijn, 2-1.

Uit een vrije trap kwamen we op gelijke hoogte. Met een geweldig schot maakte Wesley de Ruig de verdiende 2-2 gelijkmaker. We probeerden nog voor de overwinning te gaan, maar daar was te weinig tijd voor over.

Een compliment voor het hele team om na een 2-0 achterstand de wil te tonen om toch tot dit gelijkspel te komen, waardoor we nu van de nul punten af zijn. Hopelijk kunnen we deze strijd en inzet in de komende wedstrijden opnieuw tonen. Ga zo door!