Woudenberg 13-1 op bezoek bij een getergd Driebergen

FC Driebergen JO13-1

1e klasse 03C promotiepoule

9 februari 2019 10:30

Na twee afgelastingen  konden de jongens vandaag eindelijk aan de bak in de nieuwe competitie. Het was gelijk een tegenstander die nog wat recht te zetten had tegen ons. Enkele weken geleden waren wij te sterk in een tumultueuze wedstrijd op sportpark de Grift. Bij aanvang van deze wedstrijd werd er nog wel even door de officials van Driebergen aan gerefereerd. Natuurlijk was onze leiding daar niet door van de reis te brengen en werden de jongens geinstrueerd hun eigen spel te spelen. Welnu dat laatste lukte niet echt want de tegenstander probeerde met een soort kick and rush de felle wind te trotseren waardoor het een hele slechte wedstrijd werd. Heel jammer want we hadden er allemaal wel wat van verwacht. Helaas waren de omstandigheden, de tegenstander en onze jongens geen geode combinatie voor een leuke wedstrijd. De eerste helft was zeer matig met een paar kansen voor Driebergen en geen enkele voor Woudenberg. De tweede helft zag er van de kant van Woudenberg wat beter uit, we probeerde wat meer de voetballende oplossing te zoeken, maar tot een paar kansen en wat schermutselingen voor de goal kwam het niet. Het was Driebergen die een verkeerde pass kon oppakken op de rand 16 meter om vervolgens eenvoudig binnen te schieten. Het was typerend voor deze wedstrijd. Ik zeg snel vergeten en op naar de volgende pot!!