DEV Doorn E3 - Woudenberg JO11-3

DEV Doorn E3

Woudenberg E3, 3e klasse 34

6 november 2010 12:00

Op deze regenachtige zaterdag staat de uitwedstrijd tegen DEV uit Doorn op het progamma.

De Leiders waren verhinderd en hiervoor werd Bertus Golstein gevraagd om te coachen.

Bij het vertrek bleek dat Arjen toch meekon, hun wedstrijd was afgelast!!!

Voor deze wedstrijd had Jari afgemeld, dus met 8 man op pad.

De wedstrijd begon om 12.00 uur en iedereen was goed uitgeslapen want de spelers van E3 kwamen fel uit de startblokken. Na een paar mooie kansen van Mathijs was het in de 5e minuut toch raak uit een vrije trap van Mathijs de 0 – 1. E3 hield druk naar voren en in de 12e minuut was het Bas die via goed overspel de 0 – 2 binnenschoot. Ook DEV kwam er af en toe gevaarlijk uit, maar dan waren daar Niels en Dennis met versterking van Mathijs en Maarten die de aanval stopte.

Er waren veel kansen voor E3 in de eerste helft met goed positiespel!!!!

In de tweede helft begon DEV sterk maar miste net. Hierna was het weer E3 die met het goede spel de tweede helft verder gingen. Na een paar goede mogelijkheden was het in de 29e minuut Jesper met een uithaal die via de lat  30 cm over de lijn ging, maar de scheidsrechter telde het zuivere doelpunt niet?????

De volgende aanval was wel raak met een afstandschot van Mathijs zeker 20 meter de 0 – 3.

In de 35e minuut was het Bram (assist Maarten) voor de 0 – 4.

In de 38e minuut was het Tim en Dennis die de bal van de lijn afhaalde en zo achterin de 0 hielden.

In de 43e minuut was het Jesper (assist Mathijs) die ook scoorde en de 0 – 5 maakte.

Deze wedstrijd was de beste van E3 dit seizoen; prima/goed overspel, goed verdedigd, goede inzet van iedereen en prima vrij lopen als je niet aan de bal bent!!!!Ga zo door E3.