Woudenberg 5 - VOP 2

VOP 2

14 september 2019 13:00

Rowald Pul

De laatste bekerwedstrijd in de groepsfase was op eigen veld tegen VOP 2. Na de overwinningen op Renswoude 3 (1-4) en TOV 4 (5-3) was Woudenberg 5 al dichtbij het halen van de volgende bekerronde. Tegen VOP 2 was de start goed. Angelo Scherpenzeel bediende Jelte Los, die voor de 1-0 openingstreffer tekende.

De Woudenbergse formatie liep vervolgens door twee goals van Kevin van Nieuw Amerongen uit naar een 3-0 voorsprong. Echter leek dit niet voor een zekere overwinning te gaan zorgen. In het tweede bedrijf bracht de uitspelende ploeg de spanning terug in de wedstrijd en kwam het op een gelijke hoogte van 3-3.

Beide ploegen kwamen daarna nog een keer tot een doelpunt. Aan geel-zwarte kant was Kevin met een schot trefzeker. In de slotfase bepaalde Kevin vanaf elf meter de eindstand op 5-4. De derde zege op rij, waarbij Woudenberg 5 gaat uitkomen in de volgende bekerronde.