Goede bekerserie krijgt geen vervolg tijdens de eerste competitiewedstrijd

Soest SO 2

21 september 2019 13:00

André Smit

Na een succesvolle bekerreeks in de groepsfase werden de drie wedstrijden winnend afgesloten: Renswoude 3 (1-4), TOV 4 (5-3) en VOP 2 (5-4). De eerste competitieduel voor het 5e elftal was op eigen veld tegen SO Soest 2.

Deze confrontatie ging gelijk op. Namens de thuisploeg kon Angelo Scherpenzeel profiteren van een verkeerde inspeelpass van een tegenstander. De tweede goal werd, op aangeven van Willem van den Pol, gemaakt door Kevin van Nieuw Amerongen. In de slotfase, bij een 2-3 tussenstand, liep de ploeg uit Soest met twee extra treffers uit naar een 2-5 overwinning.