Eemdijk 6 - Woudenberg 5

Woudenberg 5

... (intikker)

17 augustus 2019 13:30

De start van de voorbereiding op het nieuwe seizoen met het 5e elftal, was op bezoek bij Eemdijk 6. Een ploeg welke het vorig voetbaljaargang kampioen wist te worden. Na een kwartier spelen een schot van de thuisploeg. Deze werd in eerste instantie gekeerd door doelman Erik van der Linden, waarna een tegenstander kon binnen tikken, 1-0.

Woudenberg 5 kreeg enkele mogelijkheden. Ronald van Ginkel stuitte op de goalie. Een schot van Willem van den Pol ging recht op de keeper af. Aan de andere kant kwam Erik tot enkele reddingen. Op het middenveld was er een onderschepping van de bal door Yorick Versteeg en Dennis Koudijs. Laatstgenoemde gaf het lederen projectiel diep op Frank Ariëns die via de korte hoek binnen schoot, 1-1.

Vlak voor rust nog een voorzet, maar kon Willem niet bij de bal komen om een kopkans te creëren. De rust werd ingegaan met een 1-1 stand. Beide ploegen kregen aan het begin van het tweede bedrijf mogelijkheden. De eerste kans voor Eemdijk 6 was raak en leverde het schot een 2-1 tussenstand op.

Angelo Scherpenzeel kon Frank bedienen, maar zijn inzet werd gekeerd door de doelman. Eemdijk 6 werd sterker en dat resulteerde in meer doelpunten. De 3-1 werd allereerst op de paal geschoten, waarna de rebound binnen ging. De 4-1 kwam vlak voor tijd met een bal in de rechterhoek.