Valleivogels 8 - Woudenberg 5

... (intikker)
    Jelte Los (schot)

29 augustus 2019 20:00

De tweede wedstrijd in de voorbereiding was op bezoek bij Valleivogels 8. Een goede eerste helft zorgde voor een mooie tussenstand. Jelte Los was met een afstandsschot al vroeg in de wedstrijd trefzeker, 0-1. Ook Mark Heshusius keek dit kunstje na en schoot keurig in de hoek de 0-2 binnen.

De 0-3 kwam op naam van Kevin van Nieuw Amerongen. In de blessuretijd deed de thuisploeg nog iets tegen, wat een 1-3 ruststand betekende. De eerste helft werd op natuurgras gespeeld. Vanwege het ontbreken van lichtmasten werd het tweede bedrijf vervolgt op het kunstgras.

Woudenberg 5 bleef de bovenliggende partij. Dat resulteerde in wederom drie goals in het restant van deze oefenwedstrijd. Jelte, Kevin en Frank Ariëns waren doeltreffend en wonnen de geel-zwarten overtuigend met 1-6 bij Valleivogels 8. De drie bekeraffiches tegen Renswoude 3, TOV 4 en VOP 2 staan de komende periode op het programma.