Woudenberg JO11-1 - VRC E1

Woudenberg E1, 1e klasse 15

13 november 2010 10:00

Woudenberg E1  -  VRC E1   2 - 0

Vandaag de thuiswedstrijd tegen VRC, opnieuw een goede tegenstander. Ondanks de regen van de afgelopen dag ging het voetbal door. Woudenberg begon goed aan de wedstrijd dat vanaf minuut 1 ook een echte wedstrijd was. Beide ploegen gingen voor de overwinning wat voor de toeschouwers een leuke wedstrijd opleverde. Beide ploegen kregen kansen, een klein overwicht van VRC maar de 0-0 bleef op het scorebord. In de rust erop gewezen dat we moesten proberen iets meer rust in ons spel te krijgen waardoor het samenspelen beter zou gaan en we niet meer alle ballen direct naar voren zouden schieten. De tweede helft ging het spel van Woudenberg op dit punt beter en kwamen we ook beter aan het voetballen. Uit een van de vele goede aanvallen was het Joost die de aanval fraai afronde 1-0. De wedstrijd bleef erg spannend met kansen over en weer. Kon Woudenberg de bevrijdende 2-0 maken of kwam VRC op gelijke hoogte? Het was Woudenberg dat aan het langste eind trok, Nick zette de 2-0 op het scorebord. Jongens een goede en verdiende overwinning. Maandagavond een oefenwedstrijd tegen Valleivogels.

E1 levert uitstekende prestatie tegen sterk en technisch VRC door met 2-0 te winnen

Verslag volgt