Woudenberg MO15-1 - Aurora MC1

Nicole 3x

Anne  1 x

Prima 1e wedstrijd van Laura in MC1

Om bij te blijven bij Vriendenschaar moest er vandaag worden gewonnen. Aurora had 2 weken geleden slechts met 2-1 verloren van koploper Vriendenschaar dus was het op voorhand geen uitgemaakte zaak dat Woudenberg zou gaan winnen.

Laura van Boom die sinds enkele weken meetraint bij de MC1 en daar een goede indruk had achtergelaten mocht vandaag op de plek van Anoek spelen. Anoek is geblesseerd en kan een tijdje niet meedoen.

De MC 1 begon prima aan de wedstrijd op het vertrouwde F-veld en met een lekker zonnetje.

Nicole wist al snel het doel te vinden en na de 2-0 scoorde ook Esther Tolsma 2 prima doelpunten. Ramona had pech met een kopbal op de paal en een paar schoten die net geen doel troffen.

Na de rust werd haar werklust alsnog beloond met al in de 1e minuut van de 2e helft een uitstekend doelpunt. Laura is duidelijk een aanwinst voor ons middenveld, na een solo waar ze vier tegenstanders passeerde stuitte ze op een prima keepende Aurora keepster.

Na een doelpunt van Anne, Ramona en de 3e treffer van Nicole werd er een goede 8-0 overwinning geboekt. Het was een prima teamprestatie in een wedstrijd waar iedereen een goed niveau haalde.

Verslag: Gerard van Hal