VRC E1 - Woudenberg JO11-1

Woudenberg E1, 1e klasse 15

15 januari 2011 8:45

VRC E1 - Woudenberg E1     1 - 2

Na de vorst, sneeuw en regen van de afgelopen weken eindelijk weer een wedstrijd. Uit naar VRC, een sterke tegenstander waar we thuis nipt van gewonnen hadden. VRC begon erg goed aan de wedstrijd, zette gelijk druk op Woudenberg die daar grote moeite mee had. Het goede spel van VRC werd beloond met een terechte voorsprong 1-0. Dit doelpunt werkte als een  wekker voor Woudenberg, we gingen meer voetballen waardoor het een echte wedstrijd werd. Woudenberg kwam op gelijke hoogte met VRC door een fantastisch doelpunt van Nick. Het spel ging op en neer met kansen voor beide ploegen, Woudenberg had wel de grotere kansen. Tot doelpunten kwam het niet meer in de eerste helft. In de rust nog wat aanwijzingen gekregen, we moesten vooral goed blijven voetballen en verdedigend de ruimtes nog wat kleiner maken. De tweede helft werd een strijd tussen twee uitstekend voetballende ploegen. Woudenberg had net als in de eerste helft wat grotere kansen maat het doelpunt liet nog op zich wachten. Coen zette Woudenberg op 1-2, een verdiende voorsprong. VRC zette nog aan voor een slotoffencief maar Woudenberg bleef op de been. Jongen een erg goede overwinning tegen een sterke tegenstander. Volgende week spelen we opnieuw tegen VRC, dan voor de nieuwe competitie.