Woudenberg 5 - IJsselmeervogels 8

3931XM
    WOUDENBERG
    tel. 033-2862259

De laatste bekerwedstrijd werd op eigen veld gespeeld tegen IJsselmeervogels 8. Woudenberg kreeg enkele mogelijkheden, maar was het niet succesvol in de afronding. De uitspelende ploeg kwam vervolgens op een 0-1 voorsprong en daarna zelfs op 0-2 door de bal bij de tweede paal binnen te tikken. William van den Berg raakte de lat en vlak voor het rustsignaal een situatie door alleen op de doelman af te gaan, waarbij de goalie de inzet kon keren.

In het tweede bedrijf was het spelbeeld op de helft van IJsselmeervogels 8. Verschillende kansen werden er gecreëerd, maar een doelpunt kwam niet tot stand. Halverwege het duel werd aan de andere kant van het veld de beslissende 0-3 gemaakt en zat er niets anders op dan deze wedstrijd met een 0-3 nederlaag te eindigen.