Renswoude MC1 - Woudenberg MO15-1

Emily 3 x

Net geen 100 competitie doelpunten voor MC1 in

Najaarscompetitie 2e klasse L

Het wedstrijdritme was duidelijk in het begin van de wedstrijd ver te zoeken, wat onwennig begonnen de Woudenbergse dames aan de wedstrijd. Op papier een makkelijke wedstrijd maar daar leek het de eerste tien minuten niet op. Na 2 minuten wist Esther Tolsma te scoren maar al snel scoorden Renswoude de gelijkmaker na een fout in de Woudenbergse verdediging.

Na een kwartier spelen kwam het ritme erin en werd er ook met regelmaat gescoord. Na een aantal gemiste kansen waarbij de linker vleugel veel ruimte kreeg wist o.a. Emily voor de pauze 2 x te scoren.

Laura van Boom speelde een goede wedstrijd op het middenveld ook de verdediging onder aanvoering van Ester Staak en Maartje van Hal speelde degelijk, Renswoude kreeg maar weinig kansen.

Uiteindelijk wist Woudenberg 8 keer het net te vinden, net een doelpuntje te weinig om de honderd in deze competitie vol te maken. Maar 99 doelpunten in 11 wedstrijden is natuurlijk een hele mooie prestatie.

De MC1 staat nu op de 1e plaats met een punt meer dan Vriendenschaar, maar wel met twee meer gespeelde wedstrijden.

Vanwege een tekort aan speelsters bij de MA1 kunnen Ramona, Ester St., Maartje Laura en Nicole in de Bilt nog een keer aan de bak.

Verslag: Gerard van Hal