DOVO 5 - Woudenberg 5

3905AE
    VEENENDAAL
    tel. 0318-514562

Na de 4-2 thuiszege op Veenendaal 6 ging Woudenberg 5 op bezoek bij de nummer twee DOVO 5. De start verliep moeizaam en de thuisploeg kwam sterk uit de startblokken. De Woudenbergse formatie liep tegen een vlotte 4-0 achterstand aan, waarbij er te veel ruimte werd weggegeven en de tegenstander kon binnen schieten of intikken.

Gelukkig werden de aanvallende intenties van de rood-witten iets minder, ondanks dat de ruststand op 6-0 gezet werd. Na enkele omzettingen deed Woudenberg 5 het de tweede helft beter. Vanaf de zijkant was de leiding van DOVO 5 niet tevreden over de gehanteerde speelwijze, waarbij Woudenberg zelfs wat vaker op de helft van de tegenstander kwam.

Na goed doorzetten van Remco Minjon werd Frank Ariëns in staat gesteld om snoeihard uit te halen en de 6-1 tegen de touwen te schieten. Rick van Ginkel wist bijna te profiteren van een verkeerde inspeelbal van de doelman. Van een afstand werd het schot door een verdediger weggekopt. Aan de andere kant viel de 7-1 en de 8-1. Tussendoor had Micha van der Mijl een goede redding door de bal uit de hoek te prikken.

Het slotakkoord kwam van de thuisploeg. Een vrije trap werd binnen geschoten, 9-1. Vlak voor tijd ging DOVO 5 voor de dubbele cijfers. Mede door het verdedigen van Dennis Koudijs en Angelo Scherpenzeel viel de tiende tegentreffer dus niet. Zaterdag 23 april speelt Woudenberg 5 om 13:00 uur een thuiswedstrijd tegen Scherpenzeel 4.