Woudenberg JO11-3 - CDW E3

CDW E3

Woudenberg E3 (voorjaar), 3e klasse 55

26 maart 2011 10:00

Een nieuwe kans tegen de tegenstadner waar we vorige week kansloos met 7-0 tegen verloren. Iedereen was er weer en trainer Peter hielp de mannen met de warming up. Scheidsrechter Jan van de Haar gaf om 10:00 uur het startsein. De jongens hadden er zin in en speelden een echte heel goede 1ste helft. Vlot combinatievoetbal, passie, inzet en plezier. We kregen zelfs een paar kansen op de 1-0 maar bij CDW staat een erg goede keeper op de goal.  De tweede helft hetzelfde beeld. Een spannende pot die lang 0-0 blijft. Totdat... er uit het niets een speler van CDW weet te scoren. 0-1. We vechten ons terug, maar het wordt toch 0-2. Aangemoedigd door moeders, vaders, broers en zussen trekt Woudenberg ten strijde. Het wordt 1-2 en de wedstrijd ligt weer helemaal open. Net als we uit een fantastische aanvan 2-2 willen maken, ligt weer de keeper in de weg. Met een miraculeuze redding weet hij de gelijke stand te voorkomen. Uit de tegenaanval scoren zij 8 minuten voor tijd 1-3. Dan breekt er wat bij onze mannen... Het wordt 1-6. Een geflateerde uitslag. Goed gespeeld totaan de 1-3! Echt waar; als we zo doorgaan winnen we volgende week. Van de week goed trainen. We hebben er alle vertrouwen in!