Vreeswijk MC1 - Woudenberg MO15-1

Esther Tolsma 1x

Eigen doelpunt Vreeswijk 1 x

Nicole 1 x

Woudenberg begint in nieuwe poule met overwinning

Tegen een tegenstander in de nieuwe poule –indeling is het natuurlijk even afwachten hoe het zit met de krachtsverhoudingen.

Een onbekende ploeg nl. Vreeswijk MC1 die in de najaarscompetitie op de 3e plaats was geëindigd.

Vandaag moesten we het doen zonder Anne (hele week ziek), Emily (afgemeld) en een licht geblesseerde Laura. Gelukkig haddeen we wel weer de beschikking over Anoek.

Woudenberg had een groot veldoverwicht en kreeg legio kansen, zeker 3 tot 4 opgelegde kansen werden niet benut. Na 33 minuten spelen viel gelukkig nog net voor de pauze de 1-0 door Ramona.

Na de pauze een zelfde spelbeeld een aanvallend Woudenberg en sporadische uitvallen van Vreeswijk, Vreeswijk had grote moeite met de uittrappen vanaf het eigen doel, hier haddenwe meer van moeten profiteren.

Gelukkig wist Ester Tolsma na 23 minuten in de tweede helft 2-0 te maken en was de wedstrijd beslist. Na een eigen doelpunt van Vreeswijk en nog een laatste treffer van Nicole werd er toch nog een ruime en verdiende overwinning behaalt.

Verslag: Gerard van Hal