FC Driebergen 4 - Woudenberg 5

3972KD
    DRIEBERGEN-RIJSENBURG
    tel. 0343-514064

In de eerste helft probeerde Woudenberg 5 het spel te maken. Echte kansen werden er niet gemaakt, maar in de eindfase volgden er doelpunten. Allereerst de 0-1 voor Woudenberg. Invaller Ruben bracht de bal voor, waarna de keeper het lederen projectiel in eigen doel liet eindigen.

Echter konden de geel-zwarten niet lang genieten van de voorsprong. In de laatste minuut voor het rustsignaal viel uit een vrije trap de 1-1. De bal kwam richting de tweede paal en kon door de tegenstander binnen geschoten worden. In het tweede bedrijf was Woudenberg met de aanzet om een nieuwe voorsprong te nemen. Yorick was eerder bij de bal en schoot langs de doelman raak. Na een vlagsignaal ging het doelpunt niet door.

Een vlotte aanval van FC Driebergen 4 leverde een 2-1 tussenstand op. Een afstandsschot raakte de lat, waardoor er geen grotere voorsprong werd behaald voor de thuisspelende ploeg. Aan de andere kant ook een schot op de lat via Ruben. Woudenberg drong aan voor de gelijkmaker en waren er pogingen van Ronald, Kevin en Chris.

Vlak voor het verstrijken van de negentig minuten viel uiteindelijk de gelijkmaker. Een goede actie van Rick, na het passeren van een aantal tegenstanders om vervolgens met buitenkant rechts op doel te schieten. De bal raakte de paal en in de rebound wist Frank alsnog binnen te schieten, 2-2.

Na de 4-1 thuisoverwinning eerder dit seizoen nu een teleurstellende 2-2 eindstand tegen de hekkensluiter uit deze competitie.