Woudenberg 5 - SVF 2

3931XM
    WOUDENBERG
    tel. 033-2862259

Woudenberg 5 zit sinds november in een mindere fase en werd er sindsdien niet meer gewonnen. Op eigen veld zou dat weer eens mogelijk kunnen gaan worden tegen laagvlieger SVF 2. Het heenduel in Cothen werd begin oktober met 2-3 gewonnen. Inmiddels keerden een aantal spelers weer terug in de formatie van blessures en was er aanvallend weer wat mogelijk.

De start van de thuisploeg was prima. De eerste kansen werden al gecreëerd, maar zat het niet mee om daar één poging tot doelpunt te promoveren. Nadat de keeper de bal raakte, ging de rebound van Angelo naast het doel. Uit een hoekschop leek Frank voor de 1-0 te zorgen, maar zijn kopbal werd voor de doellijn tegen gehouden. Een voorzet van Mike aan de rechterkant richting de tweede paal ging net voorlangs.

Een poging tot een omhaal van Jeroen eindigde in de handen van de doelman. Vanuit een tegenaanval wist SVF 2 voor de eerste keer gevaarlijk te worden en wist het zelfs tot scoren te komen, 0-1. Vervolgens was Rick met buitenkant rechts, evenals zijn poging onlangs bij FC Driebergen 4 (2-2), maar ging zijn inzet tegen de keeper. De doelman bracht redding en in de rebound schoot Jeroen op de paal.

In de tweede helft hetzelfde spelbeeld en was de thuisploeg veel in de aanval. Dit keer geen grote kansen zoals deze in de eerste helft tot stand kwamen. Schoten van Marijn en Frank gingen naast en Kevin die de paal raakte. Aanvallend was het soms slordig om tot betere kansen te komen. Een kopbal van William ging naast. In de slotfase ging doelman Micha nog mee naar voren bij een vrije trap, maar bracht dit geen succes voor een gelijkmaker.