Woudenberg MO15-1 - Vreeswijk MC1

Nicole 1 x

Anoek 1 x

Eenvoudige  overwinning voor MC1

Eerder deze competitie was er al met 0-4 gewonnen tegen Vreeswijk in Nieuwegein. Er mocht dus wel worden gerekend op een overwinning, maar daar moet natuurlijk wel eerst nog voor gevoetbald worden. De scheidsrechter had zich waarschijnlijk verslapen want die was om 9.30 uur nog niet te vinden. 10 Minuten te laat kon er worden begonnen met de wedstrijd. Anne was vanwege een knieblessure niet inzetbaar maar gelukkig was Anoek inzetbaar en daarmee was ons middenveld goed bezet. In de sterkste opstelling begon Woudenberg met goede bedoelingen aan de wedstrijd, maar de eerste 10 minuten waren behoorlijk rommelig er zat nog weinig lijn in het spel. Kansen waren er wel maar werden niet benut. Na 10 minuten wist Anoek met een goed schot het tij te keren. Het spel werd beter en de speelsters wisten elkaar beter te vinden. Vreeswijk kwam nauwelijks op de helft van Woudenberg, als dit al gebeurde leverde dit voor de Woudenbergse verdediging geen problemen op.

Na 22 minuten scoorde Ramona haar zoveelste treffer we raken langzamerhand de tel kwijt.

8 minuten later was het de beurt aan Emily na goed doorzetten wist ze te scoren. In de 2e helft mochten de reservespeelsters ook nog hun steentje bijdragen, Woudenberg kon iets minder druk zetten maar wist nog wel 2 x te scoren. Ramona en Emily waren de doelpuntenmaaksters. Met 4 overwinningen in 5 wedstrijden blijft Woudenberg MC1 op de eerste plaats staan.

Verslag: Gerard van Hal