SCH'44 MC1 - Woudenberg MO15-1

Doelpunten Woudenberg

Ramona 1x

Woudenberg MC 1 haakt af om kampioenschap 2e klasse S

Met tot het idee voor een verrassing te kunnen zorgen in Harmelen met goede moet op weg. Onder zomerse omstandigheden moest er om 14.30 uur worden gespeeld tegen een uitstekende tegenstander. Dat SCH ’44 over een goed team beschikt hadden we in de voorgaande onderlinge duels al gemerkt. Deze ploeg speelt ook al een jaar of vier samen en dat maakt ook misschien wel het verschil met Woudenberg MC1 die dit seizoen voor het eerst met elkaar speelt.

Al snel koos SCH ’44 de aanvan en in de 2e minuut was het al meteen raak 1-0.

Een aantal speelsters waarin niet echt in goede doen en om de bal in de ploeg te houden lukte niet echt.  SCH’44 MC 1 liet duidelijk merken dat ze deze wedstrijd wilde winnen , over de flanken kwamen ze steeds gevaarlijk langs onze backs en onstonden er veel kansen om te scoren. Binnen 18 minuten stond het al 3-0 voor SCH ’44 en Woudenberg kon daar niet zoveel tegenover stellen. In de 19e minuut zette nicole goed door en wist Ramona de bal die vanaf de linkerzijde werd voorgegeven goed in te schieten. Na de pauze scoorde SCH ’44 nog 3 x en hadden ze nog een aantal goede kansen om de score op te voeren. Na een keer de paal en lat te hebben geraakt bleef het bij 6-1 voor SCH ’44. Hierop valt niet af te dingen, SCH’44 heeft een goed uitgebalanceerd team waar Woudenberg MC1 net een maatje te klein voor is.

Geen schande, er zit voor de komende jaren als we deze selectie bij elkaar kunnen houden nog genoeg progressie in.

Met nog 2 wedstrijden te gaan (Vriendenschaar thuis en Zwaluwen uit) is de tweede plaats zeker haalbaar.

Verslag: Gerard van Hal