Candia '66 E1 - Woudenberg JO11-1

... (e.d.)

Woudenberg E1 (najaar), 1e klasse 18

10 september 2011 10:00

De E1 begint met gelijkspel!

De E1 moest vandaag aantreden tegen en bij Candia'66 E1, compleet in het nieuw gestoken (complete outfit gesponserd door v. Voskuilen) kwamen de jongens het veld op lopen, zag er al zeer goed uit!.
    Candia'66 mochten aftrappen en nadat de scheidsrechter floot waren zij als een vloedgolf aan het aanvallen, onze jongens schrokken hier wel even van!, maar na ongeveer 2 minuten spelen was het bas die een goede onderschepping van de bal had en speelde de bal direkt over op joost welke vervolgens een mooie "assist" gaf op bram, na een goede aanname kon bram voor de voorsprong zorgen 0-1.na een paar minuten spelen was het candia die na een kleine worsteling voor het doel toch het net wisten te vinden 1-1, na ongeveer 6 minuten spelen kregen wij eindelijk weer wat grip op de wedstrijd en konden we wat vrijer combineren en druk uitoefenen op Candia, we kregen wat kansen en in de 15e minuut was het dan toch weer raak na een korte combinatie tussen joost en aaron kon ties in positie komen en zo goed dat hij na de "assist" van aaron voor de 1-2 kon zorgen, mede door de uitstekend keepende miguel, en ijzersteke verdedigers niels en mathijs konden we de voorsprong een kleine 10 minuten vast houden echter 1 minuut voor de rust viel dan toch die gelijkmaker, na de rust hadden wij het beste van het spel, mooi overspelend, iedereen liep goed in positie en een voorsprong kon ook niet uitblijven, door een uitstekende bal onderschepping en een rush naar voren kon joost een mooi doelpunt scoren 2-3, hierna bleven onze jongens scherp, jerry ook zeer scherp op links de 2e helft, maar we konden helaas niet met de winst naar huis want het was, 1 minuut voor tijd, candia die met een werkelijke streep nog tot 3-3 kwam.
    Al met al was het een leuke wedstrijd zeer fair en de complimenten aan candia, de scheidsrechter, toeschouwers en natuurlijk onze jongens zelf,  E1 kom op jullie hebben bewezen dat jullie het kunnen en elke week beter worden, top jongens ga zo door!!