Woudenberg JO8-2 - Geinoord N'gein F9

Geinoord N'gein F9

Woudenberg F7 (najaar), 7e klasse 40

10 september 2011 9:00

Het was afgelopen zaterdag een goed begin van de competitie. Iedereen was er klaar voor en had er veel zin in. Wij hadden een nieuw talent in ons midden. Bjarne liet zien wat hij allemaal kon en dat was gelukkig heel veel. Op de goal was Thijs onze rots in de branding en voor niemand bang. Gerran en Sam stonden vandaag meer in de verdediging en ze hielden goed stand. Tybo heeft heel veel gelopen en heel hard gewerkt en misschien gaat hij volgende week wel scoren. En we hadden natuurlijk Tom die 2 keer mooi scoorde. Ook moeten we onze Girl power niet vergeten, Kayleigh en Denise scoorden allebei een mooi doelpunt. Sem was helaas nog ziek maar we hopen dat je er snel weer bij bent. As. zaterdag moeten we uit tegen Driebergen en gaan we er weer vol goede moed tegenaan. Bjarne zal vast in ons Team komen zodat we weer in totaal op 9 spelers komen.

Groetjes, een trotse leider