Woudenberg MO15-1 - Meern De MC1

Emily van de Ende             1x

Anne Holtsingel                  3x

Dikke en verdiende overwinning voor sterke MC1

De MC1 vandaag op het hoofdveld  tegen de Meern.
    Met geleende shirts van Woudenberg kwam de Meern het veld op, ze waren hun eigen shirts vergeten. Na 1 minuut spelen liet Woudenberg zijn ambitie al zien, na 5 minuten de 2egoal maar deze werd door de goed leidende scheidsrechter afgekeurd wegens buitenspel. De MC1 van Woudenberg deed er nog een schepje bovenop en de Meern liep achter de feiten aan. Ze kwamen nauwelijks op de helft van Woudenberg, op het middenveld werd door Woudenberg goed druk gezet en de flanken waren goed bezet.

Verscheidende keren werden vanaf de zijkanten gevaarlijke aanvallen opgezet en afvallende ballen werden keurig vanaf het middenveld opgepakt. Het was genieten vanaf de zijkant met een paar schitterende doelpunten, Nicole Legemaat speelde foutloos en schoot een bal schitterend in de kruising.

Anne regiesseerde het spel uitstekend vanaf het middenveld en met een goed gesloten verdediging leek de MC1 van Woudenberg onoverwinnelijk. Romy Bras speelde ook erg sterk, zwakke plakken waren er vandaag eigenlijk niet.

Uiteindelijk werd er een dikke en verdiende 10-1 overwinning geboekt, het enige wapenfeit van de Meern was een benutte penalty.

Volgende week de bekerwedstrijd tegen Sporting ’70 een hoofdklasseploeg, eens kijken of de Woudenbergse MC1 daar tegen opgewassen is.

Verslag: Gerard van Hal