Jonathan F10 - Woudenberg JO8-2

Jonathan F10

Woudenberg F7, Groep 3 109

24 september 2011 11:45

Helaas onze enthousiaste leider Gert was er niet bij en aangezien Gerran en Sem nog niet fit waren hadden we versterking nodig! Die kregen we vanuit de

F2 van Yannick Kurvers, mooi want dan hadden we wel 1 wissel!

We moesten tegen Jonathan F10 voor de beker! Het was mooi weer en iedereen was goed gemotiveerd! Even een goede peptalk met Folkert de trainer en de wedstrijd begon. Thijs wilde graag mee voetballen dit keer dus Yannick stond in het doel en dat deed hij super. Want deF10 waren tweede jaars f'' jes en dat kon je goed merken die waren erg sterk! Yannick heeft een behoorlijk aantal ballen gered!

We kwamen vrij snel al achter te staan met 1-0, o ' jee opletten goed overspelen allemaal en proberen te voetballen er waren wel een paar kansen maar helaas het lukte niet! Kayleigh scoorde vrij snel daarna de 1-1 gelijk! Goed gedaan hoor!

Helaas Denise was moe want die had ook al een wedstrijd met de E9 meegespeeld, ze had nog wel een goede kans maar dat lukte niet!

Na de rust ging Thijs op het doel waar hij goed gecoached werd door zijn moeder! Yannick probeerde ook nog zijn best te doen! Tybo en Tom deden goed hun best met verdedigen en Bjarne en Sam bleven maar achter de bal aan rennen en waren goed in beweging. Scoren lukte niet meer Jonathan was iets te sterk en uiteindelijk werd de wedstrijd beeindigd met een eindstand van

7-1 voor Jonathan.

Jammer jongens en meiden maar wel goed gespeeld!
    Groetjes Carola (moeder van Kayleigh)