FC Driebergen F15 - Woudenberg JO8-2

FC Driebergen F15

Woudenberg F7 (najaar), 7e klasse 40

1 oktober 2011 10:45

Vandaag moesten we weer naar Driebergen tegen de plaatselijke F15. Sem was er vandaag gelukkig weer voor het eerst bij en keepte in de eerste helft heel goed. Thijs ging vandaag voetballen en dat ging hem erg goed af. Thijs ging met heel zijn hebben en houwen de duels aan en won ze vaak. Ook Tybo was weer goed op dreef, hij verdedigde goed mee en ging ook nog aanvallen. wel in het vervolg goed opletten dat je de goede kant op ga Tybo. Ook Sam was weer goed op dreef, hij verdedigde goed mee en rende het hele veld over. Kayleigh en Denise stonden vandaag beide voorin en hadden vele kansen, helaas ging het scoren ietje minder vandaag. Volgende keer beter! Tom was in de eerste helft goed aan het verdedigen en ging in de tweede helft keepen. Ook het keepen ging Tom goed af. De tweede helft ging Sem voetballen en dat ging ook goed, hij was nog wel een beetje moe maar dat wordt wel beter. De man of the match was vandaag Kevin, onze nieuwste aanwinst. Kevin scoorde 6 keer heel mmo en hij was ook nog goed aan het verdedigen. Goed gedaan Kevin ga zo door! Met de 6-1 winst voor Woudenberg ben ik zeer tevreden, ga zo door! Volgende week spelen we thuis om 9 uur.

Groetjes, een tevreden coach!