AVG - Toestemming gegevens website

Het is misschien al opgevallen maar sinds kort wordt je naam niet meer weergegeven onder je team of verjaardagen. Dit heeft te maken met de AVG (Algemene Verordening Persoonsgegevens). En dat betekent dat wij toestemming nodig hebben voor het vermelden van je naam, geboortedatum en pasfoto op onze website.

Daarom staat sinds kort iedereen op de website als “anoniem” weergegeven. Je kan eenmalig doorgeven dat wij je naam, geboortedatum en pasfoto mogen gebruiken op onze website. Op deze manier word je weergegeven onder je team en zijn al je statistieken inzichtelijk wanneer deze worden bijgehouden. Daarnaast wordt je naam weergegeven onder verjaardagen. Ben je onder de 16 jaar dan moeten je ouders dit expliciet toestaan.

Onderneem je geen actie dan blijf je anoniem op de website weergeven worden.

Door het volgende formulier (PDF) te downloaden kan een trainer/leider zijn gehele team om toestemming vragen. Dit formulier moet vervolgens worden ingescand en worden verstuurd naar [email protected] (privacy verantwoordelijke) en [email protected]. Degene die toestemming hebben gegeven zullen weer worden getoond op de website.

Je kan ook middels het volgende formulier eenmalig aangeven of je gegevens op de website mogen worden getoond:

AVG - Toestemming gegevens website

Vul hier je volledig naam in.

Vul hier je e-mail adres in. Je ontvangt een bevestiging op dit e-mailadres.

Geef aan of je 16 jaar of ouder bent. Wanneer je onder de 16 jaar bent moeten je ouders/voogd toestemming geven voor gebruik van gegevens op de website.

Ben je geen 16 jaar, laat dan onderstaande gegevens door je ouder/voogd invullen.

Hierbij geef ik toestemming voor het gebruik van mijn gegevens (naam, geboortedatum, pasfoto) op de website van v.v. Woudenberg.

* = verplicht