Activiteiten in deze categorie op 26 oktober:

Grote Club Actie 2022

• 24 september 2022 - 4 november 2022

Albert Heijn Herfstkamp 2022

Zoals gebruikelijk organiseren we in de Herfstvakantie weer het Albert Heijn Herfstkamp. Dus stop de persen, geen vakantie boeken en zet het in je agenda. Het Herfstkamp-team is weer aan de slag gegaan en zit weer boordevol energie.

De inschrijving is vanaf nu geopend: SCHRIJF JE HIER IN!

We gaan er weer een ongekend leuke week van maken, met heel veel leuke activiteiten en natuurlijk veel voetbal:

• BMX clinic
    • Voetballen tegen het 1e elftal van VV Woudenberg
    • 4 x 4 toernooi
    • Pannatoernooi
    • Verrassingsclinic
    • Bonte Avond + verassing
    • Nachtspel op het Henschotermeer
    • Etc.

Voor Wie?

Alle kinderen in de teams van JO10 tot en met JO15 en alle MO teams die daartussen zitten.

Wanneer?
    Woensdag 26 oktober vanaf 13.30 uur t/m vrijdag 28 oktober ongeveer 13.00 uur

Kosten:
    40 euro, All-Inclusive natuurlijk! ðŸ˜Š

BELANGRIJK!!! HULP VAN OUDERS ONMISBAAR
    Voor je verder gaat lezen: zoals altijd hebben we weer de hulp van ouders/verzorgers nodig: bij het koken, bij het opruimen na het kamp en als, heel belangrijknachtwacht bijvoorbeeld. Dus, als je je nu ook direct aanmeldt als vrijwilliger gaat het helemaal goed komen met het kamp: kleine moeite, groot plezier, en vele handen maken licht werk ðŸ˜Š Bij het inschrijfformulier voor de kinderen kunnen jullie direct ook je eigen beschikbaarheid invullen.

Nog veel voorkomende vragen

Mijn kind kan niet alle dagen aanwezig zijn?
    Geen probleem, geef aan welke dagdelen hij of zij aanwezig is en ze sluiten daar aan wanneer zij kunnen. Alles kan in overleg met de organisatie. Geef dit wel vroegtijdig aan in verband met de planning van het kamp

Mijn kind heeft een dieet en of medicijnen
    Als u uw kind opgeeft kunt u direct aangeven of wij met bepaalde dieetwensen rekening dienen te houden, proactief zoeken wij de kinderen op om te zorgen dat ze de juiste dingen eten. Hetzelfde voor medicijnen, geef het door en wij beheren de medicijnen en het schema. Toch even extra controleren, u bent altijd welkom om even te kijken of het goed gaat.

Moet je blijven slapen bij het Herfstkamp?
    Traditioneel blijven veel kinderen slapen, maar het is zeker geen verplichting. Integendeel, wij willen juist kinderen ook enthousiast maken om alleen aan het dagprogramma mee te doen. U brengt ze rond het ontbijt en spreekt met de organisatie af wanneer u ze komt halen.

Mag ik komen kijken:
    Moeilijke vraag, overdag, als u een activiteit zou willen bijwonen kan dat, hou het programma in de gaten. De topper bij uitstek zijn de wedstrijden tegen het eerste van de v.v. Woudenberg. Wij adviseren dringend niet in de avond, na 20.00 uur te komen, dus ook niet de bonte avond. Veel kinderen zien dan papa of mama en willen opeens naar huis. Niet verboden natuurlijk, maar reken erop dat ze naast u staan -:)

Hoe garanderen jullie de veiligheid van de kinderen?
    Het Herfstkamp is verplicht een vergunning aan te vragen, niet alleen om het te mogen houden, maar bovenal vanuit het veiligheidsaspect. Wij dienen te voldoen aan zware eisen als het gaat om de veiligheid. Zo hebben wij de afgelopen jaren 6 mensen wakker tijdens de nachtelijke uren om te zorgen dat de kinderen veilig zijn.

Wat moeten ze allemaal meenemen?
    Alle kinderen die zich inschrijven ontvangen een bericht met alle informatie over het Herfstkamp. Hierin staat wat je het beste aan kunt trekken en kunt meenemen. En als je blijft slapen een slaapzak en een luchtbed natuurlijk. en natuurlijk een goed humeur.

Hoe weet mijn kind in welke kleedkamer hij ligt?
    De kinderen mogen zelf een kleedkamer uitzoeken waar ze willen slapen, er mogen niet meer dan 8 personen in een kleedkamer slapen. Op de deur zit een papier waar je dan je naam op zet, weten wij waar je ligt. Vooraf maken wij geen kleedkamerindeling, ervaring is dat dit altijd door de kinderen goed wordt opgepakt. Voor de meisjes reserveren we een aparte kleedkamer om te slapen. Overigens kun je pas na 13.00 uur en nadat je betaald hebt een plek uitzoeken.

Vragen?

Mail Danielle ([email protected]

Groet – Geertine, Danielle, Caroline, Nick, Boris, Richard, Tieme, Stefan, Erwin, Jhony

• 26 oktober 2022 13:00 - 28 oktober 2022 13:00