Eemnes 5 - Woudenberg 8

Assist: Anoniem

Mannen, 8, Groep 2 42

15 november 2014 14:30

Na het onnodige puntenverlies vorige week in de competitiewedstrijd tegen 't Vliegdorp (2-2) werd het bekerduel bij Eemnes 5 in eerste instantie niet goed begonnen, daar al vlot een doelpoging voor de thuisploeg viel te noteren.

Daarna was het Woudenberg dat de aanval zocht en met frisse moed tot kansen, maar nog geen treffers, kwam. Uiteindelijk bracht de uitstekend spelende Alex de eerste twee doelpunten voor zijn rekening met goede schoten. Vlak voor het rustsignaal een perfect afstandschot van zo'n 40 meter van Willem, die de goalie van Eemnes opnieuw de bal uit het net kon gaan halen.

Fris en fruitig werd de voorsprong in het tweede bedrijf vergroot naar 0-4. Een onderschepping van Jeroen in de verdediging zorgde er voor dat Tom een prima pass kon doorgeven aan Frank die zijn inzet bekroond zag worden tot een treffer.

Een goede voorzet van gastspeler Joris zorgde er voor dat Ronald met een mooie kopbal de doelman op het verkeerde been zette. Echter vond de grensrechter het een prachtig doelpunt om dit te annuleren door het vlagsignaal voor buitenspel door te geven.

De vijfde goal volgde na een corner. Sander controleerde het lederen projectiel en mikte de bal goedkeurend in de hoek. Dit resultaat zorgde natuurlijk voor frisse blikken en de toeschouwers/wisselspelers die het droog hielden in de dugout. Misschien was(dit de)middel die we nodig hebben om toe te werken om volgende week zaterdag weer verzorgd aan de aftrap te staan tegen Roda'46 12 in competitieverband.