Lid worden

Bij iedere aanmelding als lid van v.v. Woudenberg gaat u akkoord met onderstaande regelementen en voorwaarden.

Regelementen en contributievoorwaarden:

Privacy Policy:

LET OP: Wordt je lid nadat de teamindelingen in juni zijn gecommuniceerd, dan kan het zijn dat de teams al vol zitten. In dat geval kan er alleen 2x in de week bij een team worden meegetraind. Het spelen van wedstrijden op zaterdag wordt dan altijd in overleg gedaan met de betreffende trainer(s).

Lidmaatschap (aanmelden)

Let op: Alle roze velden en velden met een * zijn verplicht. Bij vragen neem contact op met de ledenadministratie via [email protected]
    Voor alle spelende leden vanaf 12 jaar is een digitale KNVB spelerspas verplicht.
    Heeft u de vorige vraag met Ja beantwoord voeg dan een digitale pasfoto toe voor de digitale KNVB spelerspas.
    Kies bestandWijzigVerwijder
    Ik machtig de vereniging tot wederopzegging, de contributie per automatische incasso, van mijn bank- of giro rekening af te schrijven. (bij geen automatische incasso is per keer 2,50 euro verschuldigd).
    Betreft deze aanmelding een overschrijving, geef dan je KNVB lidnummer op.
    v.v. Woudenberg regelementen incl. contributie voorwaarden. Deze zijn te vinden op de website onder Clubinfo -> Lidmaatschap -> Informatie
    v.v. Woudenberg regelementen incl. contributie voorwaarden. Deze zijn te vinden op de website onder Clubinfo -> De Vereniging -> Privacy Policy

* = verplicht