Woudenberg 8 - Posthoorn de 4

Assist: Anoniem

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

18 april 2015 13:00

Woudenberg 8 heeft de thuiswedstrijd met De Posthoorn 4 winnend afgesloten. Erik van E. kon op aangeven van Tom voor de 1-0 aantekenen. Echter kwamen de Amersfoorters tot een 1-1 gelijke stand. Een strafschop werd benut door Erik v.d. L., 2-1.

De score werd uitgebreid naar 3-1 door Erik van E. Toch hield De Posthoorn de spanning weer terug in de wedstrijd door voor de 3-2 te zorgen. Het mooiste werd voor het laatst bewaard. Erik van Egdom maakt een hattrick en weet de bal met een perfect schot over de doelman van de tegenpartij te werken, eindstand 4-2.

Er zijn nu nog 3 resterende wedstrijden. De eerste twee zijn uitwedstrijden op bezoek bij DOVO 14 en Scherpenzeel 5. De laatste wedstrijd van het seizoen is op zaterdag 9 mei tegen de naderende kampioen GVVV 9.