Vriendenschaar 3 - Woudenberg 5

4102KD
    CULEMBORG
    tel. 0345-515803

De start van het seizoen 2023-2024 begon in Culemborg met een wedstrijd tegen Vriendenschaar 3. Het was even bekijken om met een team daar naar toe te gaan. Uiteindelijk met twaalf man die kant op. De wedstrijd ging gelijk op. Beide ploegen kregen kleine mogelijkheden.

Na een korte drinkpauze gebruikte Vriendenschaar 3 (met 4 wisselspelers) hier de mogelijkheid van om enkele dingen te wijzigen. Het resulteerde met een doelpunt, randje buitenspel, waarna een speler kon intikken, 1-0.

Nog voor de rust kwam de 2-0 op het scorebord terecht. Uit een hoekschop werd de bal bij de tweede paal binnen gekopt. Toch probeerden de Woudenbergers richting het doel van de tegenstander te gaan, maar werd het niet echt gevaarlijk.

In de tweede helft bleef hetzelfde spelbeeld en drong Vriendenschaar 3 niet meer aan om de score uit te breiden. Bij vlagen liet Woudenberg 5 dit duel goede dingen zien, waarmee het deze voetbaljaargang gaat proberen om in de competitie in het linkerrijtje te willen gaan eindigen.