Jeugdtrainers gezocht!

19 april 2021 15:00

Het einde van dit rare seizoen nadert en op de achtergrond werken wij hard aan de nieuwe indelingen, maar wat is een team zonder een trainer?!

Voor enkele jeugdteams missen wij nog enthousiaste trainers (jeugdspelers, senioren en/of geinteresseerde vaders en moeders).

Wat zijn je taken:

• Trainen jeugdteam, 1 a 2 maal per week. Afhankelijk wat er mogelijk is;
    • Op orde houden trainingsmateriaal behorend bij het team;
    • Zo mogelijk op zaterdag (ja dat gaan we na de zomer weer doen!!) je team naar de 3 punten coachen!

Wat krijg je er voor terug:

• Een onbetaalbare glimlach van onze jeugdleden;
    • Begeleiding en evt een cursus om je zelf verder te ontwikkelen;
    • Gezelligheid, heel veel gezelligheid.

Ben jij geinteresseerd om binnenkort met een team er tegen aan te gaan, laat het ons dan weten! Stuur een mailtje naar [email protected] en hopelijk treffen we elkaar snel op het veld!