FAQ

Op deze pagina vindt je de Frequently Asked Questions oftwel, de vragen die het meest gesteld worden binnen de vereniging.  Op deze vragen wordt antwoord gegeven. De bedoeling van deze FAQ is om leden wegwijs binnen onze vereniging te maken over verschillende onderwerpen.

Bij afgelastingen wordt dit zo snel mogelijk door de Bestuur van Dienst op de hoofdpagina van de website geplaatst. Je kan alle actuele afgelastingen hier vinden.

Is een wedstrijd afgelast dan staat deze wedstrijd in het programma in het grijs doorgestreept.

Zijn er onduidelijkheden of vragen neem dan contact op met het Bestuur van Dienst via 0332862259.

Wil jij of wilt je kind gaan voetballen bij v.v.Woudenberg dan kan je jezelf aanmelden als lid bij onze vereniging via het volgende formulier. Er wordt dat zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Wil je eerst proberen of voetbal iets voor jou is neem dan even contact op met onze ledenadministratie. Je kan contact opnemen met Irma Weima, telefonisch via 0332865656 of per e-mail via [email protected].
    Ben je iets verloren of kwijtgeraakt op het sportpark van v.v. Woudenberg, neem dan even contact op met Annet Harskamp via [email protected]. Annet Harskamp gaat over de gevonden voorwerpen.

Via Clubinfo -> Organisatie kan je de contactgegevens van personen vinden. Verdeeld in drie categorien: Organisatie, Senioren en Jeugd.

Of via de volgende links:

- Organisatie
    - Senioren
    - Jeugd

Wil je per e-mail in contact komen met een bepaalde commissie of onderdeel van de vereniging? Gebruik dan het mailformulier. Contactgegevens van het sportpark zijn hier te vinden.