Uit- of overschrijven

Het lidmaatschap van v.v.Woudenberg moet per mail (l[email protected]) of via onderstaand formulier voor 1 juni worden opgezegd. Indien het lidmaatschap na 1 juni wordt opgezegd, is contributie voor het gehele nieuwe seizoen verschuldigd. Afmeldingen bij leider of trainer worden niet geaccepteerd. Dit om elk misverstand over opzegging en doorlopende contributieverplichtingen te voorkomen.

Wil je bij een andere vereniging gaan voetballen, dan gelden voor deze overgang door de KNVB vastgestelde regels. Je meldt je eerst aan bij de nieuwe vereniging. Je vult daar een overschrijvingsformulier in, dat je door uw nieuwe vereniging en vervolgens door de ledenadministrateur van v.v.Woudenberg voor akkoord laat ondertekenen. v.v.Woudenberg zal zonder problemen meewerken aan overschrijving naar een andere club mits aan alle (financiële) verplichtingen is voldaan. Tenslotte dien je er zelf voor te zorgen dat het overschrijvingsformulier voor 15 juni bij de KNVB is gearriveerd.

Slechts in bijzondere gevallen is overschrijving naar een andere vereniging gedurende het seizoen mogelijk. Bijvoorbeeld indien je verhuist of indien je door werkzaamheden niet meer op zaterdag bij v.v.Woudenberg kunt voetballen. De KNVB kan je informeren over de criteria die worden gehanteerd bij tussentijdse overschrijving.

Lidmaatschap (opzeggen)

* = verplicht