Sportpark

Sportpark De Grift ruikt naar voetbal. Al 60 jaar. Schitterend gelegen aan de voet van de bossen van landgoed Geerestein kan men zo langzamerhand spreken van een stukje cultuur historisch Woudenberg. Met liefde en passie worden de velden gebruikt en onderhouden. Sportpark De Grift wordt dan ook door velen gezien als één van de fraaiste voetbalterreinen uit de wijde omgeving.

De accommodatie bevat naast 4 officiele gras voetbalvelden, waaronder het hoofdveld, een officieel kunstgras voetbalveld, een kunstgras voetbalveld voor de JO-8, JO-9, JO-10 pupillen en het G-elftal en een hardboard kunstgras voetbalveld (gebruikt door de korfbal). Daarnaast is er een pannaveldje gerealiseerd: het Ricky van Wolfswinkel Court.

In 2017 zijn zonnepanelen op het dak van het sportcomplex geplaatst.

Plattegrond Sportpark de Grift